Visita i aprèn

Passatgers al tren a prop de Berga!

Afegir a la llista de desitjos

És l’hora de viure noves aventures. Pugeu al ferrocarril miner del Museu de les Mines de Cercs i deixeu-vos transportar directament al segle XIX. A la vora del Pantà de la Baells s’hi troba Cercs, un municipi amb 5 nuclis de població.

Un d’ells és Sant Corneli, una colònia nascuda per allotjar els miners que treballaven a les mines de carbó del municipi des de l’any 1911. Aquí hi trobareu el Museu de les Mines de Cercs, un espai dedicat al món del carbó i a l’activitat minera del Berguedà.

La visita inclou tres activitats que realitzareu en unes tres hores. Podreu conèixer el dia a dia de la colònia a través del museu i posar-vos els cascs per endinsar-vos a l’interior de la mina de Sant Romà a bord d’un ferrocarril.

L’aventura continua a les explotacions a cel obert del jaciment paleontològic de Fumanya. Els nens quedaran impressionats quan sàpiguen que caminen entre terres de titanousaures.

Descobriu les restes de fòssils i les més de tres mil petjades de dinosaures que es conserven al jaciment des de fa 65 milions d’anys.

Quan: Tot l’any

On: Cercs (Berga)

Organitza: Museu de les Mines de Cercs